Phone Support- 070018908



Матура по английски език - Юни 2008 г., избираем вариант - отговори

Изтегли в pdf формат >>

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

 

ДЪРЖАВЕН ЗРЕЛОСТЕН ИЗПИТ ПО

 

АНГЛИЙСКИ ЕЗИК – 8 юни 2008 г.

 

ВАРИАНТ № 2

 

Ключ с верните отговори

 

Въпрос №

Верен отговор

Брой точки

1.

C

1

2.

B

1

3.

A

1

4.

A

1

5.

D

1

6.

D

1

7.

B

1

8.

B

1

9.

B

1

10.

C

1

11.

B

1

12.

A

1

13.

A

1

14.

B

1

15.

A

1

16.

C

1

17.

A

1

18.

B

1

19.

A

1

20.

B

1

21.

B

1

22.

A

1

23.

B

1

24.

A

1

25.

D

1

26.

B

1

27.

C

1

28.

C

1

29.

D

1

30.

D

1

31.

B

1

32.

A

1

33.

D

1

34.

B

1

35.

D

1

36.

B

1

37.

A

1

38.

C

1

39.

B

1

40.

A

1

41.

C

1

42.

B

1

43.

C

1

44.

D

1

45.

A

1

46.

C

1

47.

A

1

48.

A

1

49.

D

1

50.

A

1

 

Възможни варианти:

 

Задачите от 51 до 60 включително се оценяват с 0 – 2 точки. Не се санкционират правописни и пунктуационни грешки, които не водят до нарушаване на комуникацията.

 

1. People have often asked themselves if it pays to do good.

2. In spite of the heavy snow/its snowing heavily, Mrs Pumpkin went out for her usual evening walk.

3. Mrs Simmons entered the nursery and found that the children had made/left a terrible mess.

4. If you don’t tease the dog, he will not bark at you.

5. How about inviting all your calssmates to your birthday party?

6. Kevin last spoke to his brother at my birthday party when they quarrelled about that Murdoch girl.

7. Martha offered Jane to join/go with them/give Jane/her a lift as/for/since/because there was one more seat in the/their car.

8. Only the students who/that have attended lectures regularly will get/receive/have/be given excellent marks.

9. I regret not coming with/joining you to that concert on Saturday.

10. Girls care (usually) more about their appearance than boys (usually) (do).

 

Критерии за оценяване на писмения текст:

1.Съответствие със зададената тема и логическа последователност на изложението – 0 – 7т.

2. Спазване на зададения обем и формат – 0 – 3т.

3. Спазване на граматическите норми и правила – 0 – 9т.

4. Правилна и точна употреба на лексиката – 0 – 9т.

5. Правопис – 0– 2т . (не се санкционират пунктуационни грешки, които не пречат на разбирането)